Verzenden & Retourneren

Betaling

Betalen doet u bij ons op een veilige manier via Mollie. U kunt bij ons betalen op diverse manieren:

  • iDeal
  • Bankoverschrijving

Verzending

Uw bestelling wordt altijd direct in behandeling genomen. U krijgt bericht wanneer de bestelling is verzonden en wanneer de bestelling wordt geleverd. Zo weet u precies wat de status is van de bestelling en de levering.

Bestellingen die op zaterdag en zondag worden geplaatst worden op maandag in behandeling genomen.

Retouren & bedenktijd

Retour zenden van uw bestelling is voor uw eigen rekening.

Na het ontvangen van uw bestelling heeft u 14 dagen zichttermijn en de tijd voor het retour melden van uw product. De retour kan aangemeld worden via info@air-bee.nl o.v.v. uw ordernummer. U krijgt dan na bevestiging van ons met retour instructie, u kunt de bestelling binnen 14 dagen retourneren.  Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

We kunnen uw retour alleen behandelen als uw retour is aangemeld via info@air-bee.nl, in combinatie met uw ordernummer. Zodra wij uw retourzending in goede orde hebben ontvangen, storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op uw rekening. 

Klachten & Garantie

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@air-bee.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.